تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

lilia my little angel

دلم بدجوری سوخت......

1391/2/6 14:34
نویسنده : خورشید
756 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم

الان 3 روزه که شدید مریضی شدید.

تب زیاد البته خداروشکر امروز کم شده بینی کوچولوت کیپه خیلی سخت نفس می کشی و سرفه هایی می کنی که جیگرمو اتیش میزنه.شدیدا حساس شدی همش می خوای تو بغلم باشی باید نشسته توی بغلم بخوابی وگرنه نفست می گیره.2 شب نخوابیدی غذا اصلا نمی تونی بخوری فقط شیر و اب اونم کم مامان میتا پدرش در اومد همش مواظبته شبا یکم من می خوابم یکم مامان میتا.

روز اول که بردمت دکتر گفت سرما خوردگی و باید تحمل کنی تا خوب شه بعدم گفت ماشالله دخترت قدش از نمودار زده بالا.بمیرم ولی تا الان وزن کم کردی با این مریضی.

دوباره دیروز بردمت دکتر گفت باید داروهاشو کامل بخوره.به هر حال خوشحالم که داری بهتر میشی عزیزم مامان عصی و عمع مریم خیلی نگرانت بود بابا متین کلی غصه خورد وقتی چشمای مریض تو دید.

قربونت برم با این حالت هنوز می گی دد بای بای می کنی وقتی بهت می گم دعا کن دو تا دستای کوچولوتو می گیری روبهروی صورتت کلی سخنرانی می کنی همش توی این چند شی تو خواب هزیون می گی نه نه نه دن دن دن ماماما هه هه که همیشی عادت داری یکی من می گم هه یکی تو جوابمو میدی هه.بهت می گم بیا بغل مامان دستاتو باز میکنی میای تو بغلم سرتو میزاری روی شونم و اینه این گربه کوچولوا خودتو لوس می کنی و صورتتو میمالی به شونم . قربونت برم که سرتو توی بغلم قایم می کنی .فدات بشم که وقتی تل می دم دستت میزاری رو سرت.الهی بمیرم برات که هرچی کنترل و گوشی و تا می گم الو بر میداری میزاری دم گوشت .وای دیوونتم


راستی 24 فروردین نینی پارتیه بودیم جشن دندونی اروشا کوچولو که سر فرصت عکساشو برات میزام عروسک.

خیلی ملوس شدی خیلی یه دونه دندون کوچولوتم که داره کم کم خودنمایی می کنه ترو خدا خوب شو عروسکم.راستی وساییل جشن دندونیتم سفارش دادم قربونت برم من.

الهی پیشمرگ این چشمای مریضت بشم من

 

aroosak

مامان فدای اون تل زدنت بشهههههههههه

aroosak

قربون اودندونه کوچولوت بشم من پایین سمت چپ.

aroosak

فدات بشم من که دعا می کنی مامانی واسه همه دعا کن پری کوچولو

aroosak

بخند مامان جون همیشه بخند

aroosak

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

amme khanoom
7 اردیبهشت 91 10:24
وای خورشید جون اصلا نمیتونم بگم که چقدر دلم براش تنگ شده و دوست دارم بیام و نی‌نی رو ببوسم و بغلش کنم....فدای اون دستای کوچولوش بشم من....فدای اون چشای مریضه کوچولوش بشم من....اون نمک خنده‌ها‌ی شیطونیش.....جونمی.....زودی خوب شو نی‌نی جونم...راستی‌ فیلمشو دیدم با اون حرف زدنش وای ....ای خدا دلم لیلیا می‌خواد.......
مامان نادیا و نلیا
7 اردیبهشت 91 11:19
ایشالا که خوب خووووب بشی...خیلی زود....ما آپیم عزیزم...خوشحال میشیم بیاین پیشمون
amme khanoom
7 اردیبهشت 91 13:56
راستی‌ من قربون تو با اون بلوزت m&m بشم من که اینقدر بانمکی....میخرمتت
مامان دینا جون
8 اردیبهشت 91 14:04
خدا بد نده موش کوچولو.
عسل و غزل
9 اردیبهشت 91 2:10
عزیزم خدا نکنه تو مریض بشی قربون دعا کردنت برم من نی نی ها دعاشون زود بر آورده میشه واسه من هم دعا کن محتاج دعات هستم دوست دارم دخملی بلا
مامان تنها
11 اردیبهشت 91 1:14
الهي عززززززيز دلم فدات شم كه مريض شدي گلم ايشاالله زود زود خوب شي ملوس خانومم
پارســـــــــــــــا
11 اردیبهشت 91 21:05
فدات شم ناناز من چرا مریض شدی آخه بوووووووووس ایشالله که زود زود خوب شی خوشگلم
مريم مامان آريا
12 اردیبهشت 91 23:58
آخي ايشالله زود زود خوب بشه گل دخترمون
amme khanoom
13 اردیبهشت 91 12:05
یعنی‌ فقط تو اگه می‌دونستی چجوری دل من ضعف میره وقتی‌ عکساتو نگاه می‌کنم......عمه بیتا هم کلی‌ عاشقته آخه خانوم قشنگ ‌نمکی کوچولوی خودم....
مامان وندا
14 اردیبهشت 91 2:45
الهــــــــــــــی قربون دعا کردنت برم خاله جون ، ایشالا زود زود خوب میشی