تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

lilia my little angel

چندتا اتفاق خوب...

1391/3/27 22:10
نویسنده : خورشید
648 بازدید
اشتراک گذاری

91/3/27 ساعت 6:40 عصر

الان تازه خوابیدی شیطونک من

خیلی اتفاقای خوبی افتاد توی این یکی دو هفته اول بگم که یبوستت بلاخره خوب شد اینقدر شیر عوض کردم تا درست شد و یکیش بهت ساخت دیگه خیالم راحت شد خیلی غصه می خوردم 2 ماه یبوست درست از زمانی که لج کردی و دیگه شیر منو نخوردی حیف هنوزم شیر دارم اما تو خندت می گیره. به هر حال مهم اینه که سلامت باشی عزیزم....

دومی اینکه از موقعی که به دنیا اومدی یه گوشت اضافه( skin tag ) داشتی بعضی از دکترا می گفتن باید جراحی بشه اما دکتر نریمان خدا خیرش بده گفت بچه گناه داره الان بیهوشی بگیره بره زیر تیغ جراحی خودت یه نخ ببند 10 روزه میوفته خلاصه منم به حرفش گوش کردم و نخ بستم پری روز خاله شهره دوستم اینجا بود بردیمت حموم داشتم صورتتو می شستم یهو جیغ کشیدی کنده شد البته 10 روز بود که بسته بودمش وای خیالم راحت شد یکمم خون اومد ولی بدونه هیچ اذیتی کنده شد خدارو شکر

اینم جاش که بتادین زدم

هستی من لیلین

 

اتفاق سوم اینکه بلاخره دست از تنبلی بر داشتی و داری چهار دست و پا میری منم برات ضعف می کنم

هستی من لیلین

اینم عروسک خودمه که عاشقشی باهاش یاد گرفتی 4 دست و پا بری با شیکمت میوفتی روش

هستی من لیلیا

اینجام دیگه خسته شدی عاشقه اینی که روی سرامیکا بخوابی

هستی من لیلیا

چهارمیشم اینکه دیروز با دایی بابک و نسرین و بابا متین رفتیم گوشتو سوراخ کردیم وای چه گریه ای کردی مردم و خودمو یه عالمه سرزنش کردم ولی عوضش یه دنیا ناز شدی عروسک.هستی من لیلیاهستی من لیلیاهستی من لیلیا

 

اینم یه کارجدید تا بهت می گم لیلیا دست به سینه بشین مامانی این طوری می کنی

هستی من لیلیا

2تا دندون پایینیات قشنگ در اومده شکل موش شدی عشق من

هستی من لیلیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شیوا
28 خرداد 91 1:20
الهی من بگردم چقدر فرق کرده بزرگ شده
مامان دینا جون
29 خرداد 91 11:40
هنگام سرور کاینات است امشب هنگام گرفتن مراد است امشب بفرست مدام بر محمد صلوات زیرا که بهار صلوات است امشب عیدتان مبارک
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
29 خرداد 91 15:48
الهييييييييي! موش بخورتت خوشگل ناز خاله. خيلي جالبه خيلي از كارات مثل ياسمينه. چهاردست و پا رفتنت درست قبل از يكسالگي و همين سوراخ كردن گوشت توي يازده ماهگي و ... ماشااله خيلي خوشگلي نانازي. بخورمتتتتتتتتتتت
Amme Maryam
29 خرداد 91 21:55
elahi man fadat beshammmmmm.....dast o pa khoshgele man.....dooset daram fingili.....pasho bia inja bebaramet dadar.....


عمه مریم بیا پیشمووونننن دیگهههههه
مامان تنها
30 خرداد 91 3:01
دخملمون یه دفه همه کارا رو با هم انجام میده دیگه مامان لیلیا جون یه اسپند براش دود کن


فدات بشم فاطیما جونم مرسی
amme bita
30 خرداد 91 13:51
فدات بشم من که گوشواره کردی تو گوشتبمیرم من که گوشت اضافه هم افتاد ولی خیالم راحت شد که از دستش راحت شدیدلم برات پر میکشه


عمه بیتا مرسی دوست دارم
مامان یاسمین زهرا
30 خرداد 91 19:40
شیرین خاله افرین دیگه یواش یواش داره یکسالت میشه پیشاپیش تولدت مبارک


مرسی عزیزم من عاشقه یاسمینم بووووسس
مامان وندا
1 تیر 91 2:20
وای خورشید جون دلم ضعف رفت واسه همه کاراش آفرین و هورا بخاطر همه ی کارای جدیدش می بوسمت خوشگل من توی اون عکس دست به سینه هم خیلی خانم شده ،ماشالا بزرگ شدی خاله جون ، عشقم


مرسی صدف جونم بوووسسسس
زهرا مامان اميرعلي
2 تیر 91 17:15
وااااااي خدا جون
خورشيد جون دخملت خيلي شيرينه ماشالله
حسابي به دل ميشينه
عزيز دلم گوشواره خوشجلت مبارككككك 


مرسی زهرا جونم لطف داری بوووسسسس
آزاده مامان رز
2 تیر 91 23:57
الهیییییییییییییییییییییی

اشکم دراومد خورشید حون

الهیییییییی ییییییییییییییییییییییییییییییییی
چقدر بزرگ شده ، چقدر نازتر شده ، وایی
یه اسفند دود کن

یه عالمه بوسش کن
عاشق رو سرامیک خوابیدمش شدم








فدات بشم ازی جونم بوووسسس
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 تیر 91 10:00
خب چقدر اتفاق خوب . ماشا الله