تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

lilia my little angel

دیگه داریم نزدیک میشیم

1391/4/3 10:48
نویسنده : خورشید
675 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوشحالم دیگه داریم نزدیک می شیم به بهترین روز زندگی من به سالروز زیباترین اتفاق خدایا شکرت

کوچولوی خوشگلم تو در حال حاضر

50 هفتته

354 روزته

8459 ساعتته

507545 دقیقته

30452782 ثانیته

12 روز و 3 ساعت و53 دقیقه و 27 ثانیه مونده به سالگرد تولدت

من به خودم می بالم که تو فرشته کوچولو دختر منی

امروز یاد گرفتی تا می گم وای وای وای با 2 تا دست کوچولوت میزنی روی لپات اگرم بگم بزن رو لپت بازم همین کارو می کنی خیلی شیرین شدی

امروز وسایل تزئینی تولدتو سفارش دادم خیلی خوشحالم خیلی دوست دارم

کاشکی می شد شبها تو بغل خودم بخوابی ولی من این کارو نمی کنم تا بد عادت نشی

اینم چندتا عکس جدید از دخترم

 

 

لیلیا وقتی صبح از خواب پا می شه داره کش میاد بچم

عشق خورشید

لیلیا وقتی نمی خواد یه چیزی رو بخوره

عشق خورشید

لیلیا عاشق چای تلخ

عشق خورشید

لیلیا وقتی بغض می کنه، بمیییییییییییییرم

عشق خورشید

لیلیا با دوستاش حامی جیگر و تارا نفس لیلیا داره دعا می کنه

عشق خورشیدعشق خورشید

لیلیا وقتی پدر منو در آورده بعد داره به ریشم می خنده

عشق خورشید


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان یاسمین زهرا
3 تیر 91 18:45
وووووووووووی عاشق عکس اخریتم


مرسی ندای عزیزم بووووسسس
شیوا
3 تیر 91 21:26
الهی همیشه سالم و سر حال باشه و این تولداش به شادی بگذره


شیوا جون مرسی عزیزم خودت وبلاگ نداری؟
مامان تنها
4 تیر 91 0:56
ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد سوگند به هر چهارده آیه نور سوگند به زخم های سرشار غرور آخر شب سرد ما سحر می گردد مهدی به میان شیعه برمی گردد یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد ... اعياد شعبانيه بر شما دوست عزيزم مبارك
مامان تنها
4 تیر 91 0:56
عزيز دلم آخه تو چقد ماهي عشق من
عمه آتنا
4 تیر 91 12:30
آخی عزیزممممممممم چقد ناز شدهههههههه تولدش پیشاپیش مبارک باشه

مرسی عمه اتنای عزیز
سما مامان شاينا
4 تیر 91 22:02
قربونت برم خاله كه انقدررررررر ناز شدى واى گل هميشه بهار،خوشگله ايشااالا صد ساله شى: اومممممممممممممممممممممماچX
ملیساl
4 تیر 91 22:41
الههههههههههههی من جیگرت و برم عسلکم پیشاپیش تولدت مباااااارک


مرسی ملیسااا جونم
Amme Maryam
5 تیر 91 11:16
یعنی‌ من اینجا غش! من اینجا ضعف! من اینجا دلتنگ! اگه نیاین من اینجا داغون! من دیگه قهر!

جیگر اون بغضتو برم..بچمو دعوا نکنین......فدای اون عشوه‌هات بشم من....قربون اون دست و پات برم من آخه....جوجو..


عمههههههههههه میایم باهامون قهر نکنیااااااااا
شیوا
5 تیر 91 19:51
سلام عزیزم...چرا دارم اا یه چند وقتی هست توش نرفتم


اخه عزیزم ادرسشو نزاشتی
لیلی
6 تیر 91 20:27
پیشاپیش تولدت مبارک لیلیای خوشگل.چقدر دوست داشتنی هستی تو عزیزم.
مامان خورشید مهربون برای لیلیا اسفند دود کن لطفا.عکس خودت رو در کنار لیلیا و پدر لیلیا دیدم.ماشالا مثل خودت خوشگله.خدا حفظش کنه براتون و همیشه خوش باشید


مرسی لیلی عزیزم
Amme Maryam
6 تیر 91 20:53
yani mikham bemiram vaseh in aksaat!!!!


خدا نکنه مریم جونم
شادي
7 تیر 91 1:23
هزااااااااار ماشالله


بوووسس
مامان وندا
7 تیر 91 2:50
عشق من عاشق این کاراتم خاله جون نبینم بغضتو قربونت بشم


خاله صدف مامانم دعوام کرده دارم گریه می کنم
مامان رومینا
12 تیر 91 13:03
الهی قربون این خنده های شیرینشپس از الان باید لحظه شماری کنم واسه عکسای تولد لیلیا جوونایشالا همیشه سالمو شاد باشه
شقایق مامانه آقا مهدی
12 تیر 91 14:48
دخترت با پسره من تولدشون یکیه
عکسهای تولدش رو بذار میام ببینم منم عکسهای تولده پسرمو میگذارم بیا ببین


اخی الهی منم میام عکسای گل پسر تو می بینم عزیزم
عمه آتنا
13 تیر 91 19:23
تولدت مبارک فرشته کوچولو
سمانه(مامان محمدرهام)
14 تیر 91 0:38
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککک

الهی 120ساله شی وهمیشه تندرست باشی گلکم.


مرسی عزیزم بوووسسس
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 تیر 91 9:55
عزيزم تولدت مبارك
Atena
14 تیر 91 11:43
Tavallodet mobarak LiLiaaaa
مامان علی خوشتیپ
14 تیر 91 14:34
تولدت مبارک خوشگلم.الهی 120 ساله شی


مرسی عزیزم ماشالله دخملت خیلی نازه
مامان زهرا
14 تیر 91 15:42
تولد تولد تولدت مبارک صد و بیست ساله شی کوچولوس ناز لیلیا جون تولدت مبارک
نگین مامان رادین
14 تیر 91 20:10
........¶¶¶
......¶*....¶¶
.....¶*........¶
.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶
.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶
......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶
........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶
..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶
..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶
........¶*...................*¶
......¶*...\\.............//...*¶
.....¶*.... @ ........ @ .... *¶
......¶*.............Y..........*¶
.......¶*........I_I_I ........*¶
..........¶*................*¶
..............¶*,,,...,,,,*¶
.................\\\\\))////
..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:
......¶......¶*...............*¶....¶
..¶......¶*....................*¶.....¶
¶.....¶*...........................*¶....¶
¶.....¶*.............?............*¶....¶
¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶
.........¶*............¶..........*¶
.........¶*............¶..........*¶
..........¶*...........¶.........*¶
............¶*.........¶.......*¶
..............¶*.......¶.....*¶
......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶
...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶?¶¶¶?¶¶..¶¶
سلام.اين كادوي ما تولدت مبارک فرشتهی کوچولو




مرسی نگین گلم
مامان تنها
15 تیر 91 2:45
ميلاد گل سرسبد هستي، حضرت مهدي (عج) تبريک و تهنيت.


فاطیماجون عیدت مبارک عزیزم
مامان نیکا
7 تیر 92 16:43
سلام.خیلی تولدتون زیبا بود.یه سوال داشتم.فایل کامپیوتری عکساتون رو دارید به منم بدید منم واسه دخترم تولد بگیرم؟ممنون.من وبلاگ ندارم میام همین جا پاسختون رو میخونم.


عزیزدلم ممنونم من همه رو به موسسه اشنا سفارش دادم یعنی فایلی ندارم ازشون