تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

lilia my little angel

دومین اتلیه و تولد 1 سالگی دخترم

1391/4/21 14:35
نویسنده : خورشید
1,443 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من

روز 10 تیر 91 4 روز مونده به تولدت دوباره بردمت اتلیه کلی با هم عکس گرفتیم چند تاشو میزارم اینجا

تو خیلی مهربونی همه تا می بیننت عاشقت می شن توام راحت ارتباط برقرار می کنی منم بهت افتخار می کنم دوست دارم عروسک کوچولو

عشق کوچولوی منعشق کوچولوی من

این دامن رو خودم برات درست کردم

عشق کوچولوی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آرتین کوچولو
21 تیر 91 15:03
سلام کوچولوی نازنازی . من تازه به جمع نی نی وبلاگی ها پیوستم برای همین با تاخیر تولدت رو تبریک میگم
مامان وندا
22 تیر 91 1:40
الهی قربونت بشم عشق کوچولوی من هر لحظه نازتر میشی
ممنون خورشید جونم


خواهش می کنم صدف جون
شیوا
22 تیر 91 14:49
چقدر نااااااااااااااازی تو
دوست دارم از همین راه دور برات آرزوی سلات می کنم


مرسی خاله شیوا جون
عمه آتنا
23 تیر 91 8:52
خیییلیییییییییییییییی خوشگله عکسها،چه مامن باسلیقه ای


مرسی عزیزم بوووسس
مامان عسل
23 تیر 91 13:27
فداااااااااات شم عروسک خاله


خدا نکنه خاله
مامان تنها
24 تیر 91 0:04
جيگري ديگه عشقم كاريت نميشه كرد فقط بايد گازت گرفت عزيزززززززززززممممممممم


بوووسسس واسه خاله فاطیمای گل
سحر
26 تیر 91 13:44
ماشالا چقدر بزرگ و ناز شده.....از روزی که بدنیا اومده وبلاگشو دنبال میکنم


مرسی سحر جونم لطف داری
مامان رومینا
27 تیر 91 1:27
پرنسس کوچولو چه ناز شده عکساش


مرسی مامان رومینا جونم
مامان ترنم
8 مرداد 91 10:40
سلام، وب خوبي داريدو همچنين دختر نازي،شاد باشيد. من هم تو اين ماه تولد دخترمه، مي خواهم يه دامن تور براش بدوزم، تقريبا شبيه چيزي كه شما دوختيد ميشه برام توضيح بديد چطوري بدوزم؟ چن متر تور گرفتي؟ممنون ميشم كمك كني.


عزیزم آموزشش توی مامی سایت هست اگه پیدا نکردی بگو لینکشو برات بزارم