تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

lilia my little angel

عشق کوچولوی من 1 ساله شد

1391/4/19 19:30
نویسنده : خورشید
1,948 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من تو برای من زیباترین امید زندگی هستی

چهارشنبه روز تولد تو بود 3 روز پیش 91/4/14 ساعت 2:24

ظهر

 

احساس می کنم خوشبخت ترین ادم روی زمینم اخه من تورو دارم

تو که با دستای کوچولوت دعا می کنی و دست به سینه می شینی و دست دستی می کنی  و لی لی لی لی حوضک می کنی و کلاغ پر می کنی

تو که با لبلهای کوچولوت بوس میدی

تو که با پاهای کوچولت چهاردست و پا میر یو الانم یاد گرفتی لبه مبلو بگیر یو وایسی

تو که بغل کوچولوت پر از آرامش

تو که چشمای قشنگت یه دنیا حرف توشه

وایی یه دنیا حرف دارم ..........

خوشحالم که هم 1 سال با هم بودیم کنار هم تو بغل هم شبا خوابیدیم با هم حرف زدیم با هم گریه کردیم و خندیدیم .

همیشه با من بمان همیشه.

پارسال این موقع توی اتاق نوزادان بستری بودی خیلی روزای بدی بود امسال خانوم شدی و به من می گی مامان

پارسال این موقع فقط بلد بود شیر بخوری امسال با من غذا می خوری

پارسال این موقع نمی تونستی تکون بخوری امسال از سروکول من میری بالا و نانای می کنی و....

پارسال این موقع حتی چشمای کوچولوت خیلی کم میدیدن امسال با چشمات همه قشنگیارو میبینی

پارسال این موقع میترسیدم حتی ببرمت حموم امسال تو بغل اب بازی می کنی

پارسال این موقع دندون نداشتی الان 2 تا دندون موشی داری

پارسال این موقع قد یه نخود بود امسال ماشالله قد کشیدی و توپولی شدی

سخت بود تا از اونجا به اینجا رسیدی ولی شیرینه

دوستت دارم به اندازه ستاره های اسمون به اندازه همه شنهای لب دریا به اندازه همه عاشقای دنیا به اندازه همه نی نی های دنیا.

روز تولد عشق من

 

اینم از عکسای تولد دخترم با تم گل و پروانه و عدد1

 

 

  تولد عشق من

گیفتهای لیلیا کارت تشکر

تولد عشق من


شیرینی های عدد 1 و گل

تولد عشق من

پرچم های تزیین که فراموش کردم بزارم روی غذا

تولد عشق من

تولد عشق منتولد عشق من

آویز خوش آمد گویی لیلیا

اتولد عشق من

ریسه عکسهای لیلیا

تولد عشق من

دفتر یادگاری لیلیا

تولد عشق من

تولد عشق منتولد عشق منتولد عشق منتولد عشق من

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

اینم بقیه عکسها

تولد عشق منتولد عشق منتولد عشق منتولد عشق منتولد عشق منتولد عشق منتولد عشق منتولد عشق منتولد عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مريم مامي شازده آرتين
18 تیر 91 20:57
خورشيد جون ان شااله تولد 100 سالگي دخملي رو بگيري ..خيلي خوشگل بودن ...


مرسی مریم عزیزم بوووسسس
سما ماان شاينا
18 تیر 91 21:27
شاهزاده خاله،عزيزززز نازنينم مباركت باشششهههههه عشقم ايشالا صد ساله شيييييييي
مامان نریمان
18 تیر 91 22:00
عززززیزم چه سنگ تمومی گذاشتی عزیزم. تولد لیلیا جان مبارک خیلی ناز شده.. واقعا یه فرشته کوچولو نازه
مامان رومینا
19 تیر 91 0:33
خوشگل من یک سالگیت مبارک ایشالا تولد 120 سالگیت.تبریک ویزه به مامان باباش بخاطر این فرشته ناز که 1ساله شده ایشالا همیشه در کنا رهم شاد و تندرست باشید


مرسی مامان رومینای عزیزم بوسسسس واسه خودت و دختر قشنگت
ملیسا
19 تیر 91 1:32
مبارک باشه تولدت لیلیا جونمممممم ایشالا تولد 120 سالگیت درکنار مادر و پدر مهربونت


مرسی ملیسااااا جوووننم بوووسس
مامان رز
19 تیر 91 9:19
انشااله 120 سالگیش!!!
قربون لیلیا ی عروسکم برم هزارتا بوسسسسسسس

کلی تولدش مبارک باشه


فدات شم ازاده جون مرسییییی عزیزم
مريم مامان آريا
19 تیر 91 16:51
سلام پرنسس زيباي من
تولدت مبارک
چه مامان با سليقه اي
راستي عکسهاي تولد آريا رو هم گذاشتم


مرسی مامان اریا عزیزم بوسس واسه اریا
amme bita
19 تیر 91 18:20
azize delam tavalodet mobarak.dooset daram ye alame

مرسی عمه بیتا جونم
Amme Maryam
19 تیر 91 22:02
NiNi fadaaat besham man......tavalodet mobarak love love......
jaye mano ammeh bita kheili khali boodaaaa....fadat besham jizgili.


عمهههههههههههه دوست دارم بوووسس
شیوا
19 تیر 91 22:09
سلام عزیزم...الهی بگردمش...امیدوار همین طور سالم و شاد بمونین و تولدای زیدی کنار هم به خوشی بگذرونین...
مادر بودن قشنگترین حس دنیاس


شیوا جونم مرسی عزیزم ایشالله زودی مامان میشی
واییی خیلی خوبه الهی همه اونایی که دوست دارن مامان بشن
مامان تنها
19 تیر 91 22:34
امروز روز توست…..روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست


.





!!!
|^^^^^|
|^^^^^^^^^|
[***********]

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا یه آرزو کن ؛بعدش شمعاتو فوت کن






دوست دارم فاطیما جونم بووسس
مامان وندا
20 تیر 91 0:01
تولدت مبارک عزیز خوشگلم ، ایشالا با شادی 120 سالگیتو جشن بگیری خورشید جون دست مریزاد، خدا قوت همه چی عالی بود


فدات شم صدف جونم
مامان وندا
20 تیر 91 0:53
خصوصی داری عزیزم
مامان وندا
20 تیر 91 0:56
سلام خورشید جون ، عزیزم میتونم بپرسم چقدر هزینه ی تولد لیلیا جون شد (البته حمل بر فضولی نشه ) آخه تولد وندا نزدیکه و توی ماه رمضانه ، میخوام برآورد کنم ببینم چقدر میشه ،توی ماه مبارک بگیرم هزینه هام هدر نره و مهمونی هم الکی بشه، ممنون عزیزم


عزیزم برات توی نظرات وبلاگ وندا گذاشتم بوسسس
مامي نسيم ( مامان ملودي )
20 تیر 91 8:10
مبارك باشه خوشگل خانومي .


مرسی نسیم جون بوووسسس
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 تیر 91 13:23
نه عزيزم من خودم بوشهرم . مامانم اينا اكباتان ميشينن . فاز 2 بلوك 16 . اگه تهران اومدم حتما دوست دارم ببينمت


عزیزم حتما منم دوست دارم ببینمت
مامان امیرسام
24 تیر 91 4:12
ماشاالله به این دختر خوشگل.120 ساله شی عززززیزم.


مرسی بوووسسس
مامان امیرسام
24 تیر 91 4:16
عزیزم یه سوال داشتم.ریسه ها و لوازم تزیین تولد لیلیا جون رو از کجا تهیه کردید.ممنون


عزیزم از اشنا گرفتم
عاطی(مامی سهیل)
26 تیر 91 13:47
خورشید جون ایشالللللللللللللللللله عروسیش

ایشالله 1200ساله بشی لیلیا جونم
بوسسسسسسسسسس از طرف خاله عاطی


فدات بشم عاطی جونم
هانا
28 شهریور 91 15:35
خیلی قشنگ بود............ ببخشید شما فایل psdتم هاتون را دارید................؟برام بذارید........؟