تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

lilia my little angel

بلاخره فرشته دندونی اومد

1391/5/2 23:15
نویسنده : خورشید
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره فرشته اومد و بقیه دندون کوچولوهای لیلیا خانوم اورد

2 تا دندونای بالا نیش زده بقیه هم جاهاش سفید شده

مامان جون مبارک باشه

البته خیلی اذیت میشی چند شبه 2 تایی با هم بیداریم تا چراغارو خاموش می کنم میای می چسبی به من تا خوابت ببره

شیطون خوب دلبری کردی توی این چند وقته واسه مامان عصی ها جای عمه مریم خالی

کارای جدید می کنی لبای خوشگلتو با دستمال پاک می کنی البته بعد از غذا

 عاشقه اهنگ بعد از نسترن فرشید امینی کلی باهاش  نای نای می کنی

هر چی رو زمین باشه بر میداری میدی وای هر چیم میخوای بدی دستتو دراز می کنی لپتو میندازی روی شونت و لباتو غنچه می کنی تا از دستت بگیرن

میری جلو اینه لبلتو غنچه می کنی وای عاشق این کارتم

اینم عکسش داری کاغذارو با کنترل tvرو میدی به من

 

وقتی لپتو میندازی روی شونت

لیلیای منلیلیای من

 اینجام لباتو غنچه کردی البته همیشه این دو تا کارو با هم می کنیلیلیای من

البته نا گفته نماند که خوشت اومده همش لباتو این شکلی می کنی و دل میبری

کوچولوی من دیگه وقت خوابه خوب بخوابی عشق کوچولوی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شیوا
3 مرداد 91 15:59
ووووااای خدا....چقدر تو نازی...حتا واسش صدقه میزارم چشش نکنم... با آرزوی سلاتی و موفقیت هروزت


مرسی شیوا جون مهربون
متین مامی ایلیا
4 مرداد 91 0:36
مبارکه فرشته کوچولوی نازم
مامان تنها
4 مرداد 91 2:06
عزیز دلم دخملمون دیگه داره بزرگ میشه فداش هر چقد که بزرگتر میشه دلبریاشم بیشتر میشه خدا واسه مامان و بابا حفظت کنه جینگول من
مامان تنها
4 مرداد 91 2:08
خصوصی دارین
سپیده
4 مرداد 91 18:53
سلام. خوبید؟ اگه دوست دارید عکسهای جشن دندونی کوچولوتون رو تو وبلاگ کودک من بنام خودتون بزارم تا بقیه دوستان از ایده ها تون استفاده کنند. منتظر جوابتون هستم. با تشکر.


عزیزم بزارید ممنونم
حسين اكبرى
4 مرداد 91 21:11
واى شيرييييييييييين
قربون اون لباى ناز غنچت
او ممممممممممممممممممممممممممماچ


مرسی اقای اکبری
Amme Maryam
5 مرداد 91 10:17
vaaayyy...jaye man khali..... zoodi miam mikhorametttt. Love. Love
مامان وندا
5 مرداد 91 11:28
عشق نازم هر موقع بهت سر میزنم روحیه ام شاد میشه دوستت دارم هوارتااااااااااااااااااااا
مهسا
30 شهریور 91 18:42
اهنگ نازی برای وبت گذاشتی چه نی نی با ممکی