تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

lilia my little angel

یه دنیا حرف...........

1391/5/5 11:55
نویسنده : خورشید
975 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

یکم دلم پره....چند شب پیش توی نینی سایت یکی از بچه ها نوشته بود که پسر 4 ساله دختر عمش وقتی مامانش داشته نماز می خونده به برق دست زده و در جا خشک شده.................

وای خیلی وحشتناکهی  خدا به مامانیش صبر بده.از اون موقع داغونم میترسم میترسم

همش می گم نکنهههههههههههههههههه

وای اصلا نمیتونم حتی تصورشم بکنم

تمام سرم پر از نکنه شده البته از روزی که بع دنیا اومدی این نکنه ها با منه

من دیگه خورشید سابق نیستم من حالا یه مامانم یه مامانه نگران

از صبح که بیدار میشی همش فکرم اینه خوب چی بدم بخوره که مقوی باشه بدشم نیاد پا میشم یه چیزی درست می کنم توام بعضی وقتا می خوری بعضی وقتا لب نمیزنی

حالا همش استرس دارم نکنه شیری که جوشوندم خراب بوده و من نفهمیدم حالا کافیه شکمت 2 بار کار کنه دیگه همش فکرم درگیره نکنه از روی زمین چیزی خورده باشه نکنه غذاش چیز مونده ای داشته واییییی

خلاصه این داستان ادامه داره تا شب که می خوای بخوابی وقتیم خوابی اگه یه زره غر بزنی می پرم وای نکنه بچم گرمشه کولر می زنم

دوباره یکم که سرد می شه وای نکنه بچم سرما بخوره پا میشم پتو رو می کشم روت

دوباره یه غر دیگه لیلیا شیر می خواد شیرتو می دم دوباره 1 ساعت دیگه یه غر دیگه وای لیلیا تشنشه

1 ساعت دیگه لیلیا پستونکش افتاده تو خواب داره دنبالش می گرده پا می شم پستونکتو بهت می دم

وای نکنه جاش راحت نباشه ای خدا اینم از برنامه شب تا صبح

حالا بماند که در طول روز چقدر چشمم بهته که دستای کوچولوتو می گیری به مبلا و میز وای میستی نخوری زمین.

خدایا برای هیچ مادری این بلا نیاد که بچشو از دست بده زحمتاش یه طرف عشقشونم یه طرف بمیرم واسشون

 

البته توی چندتا چیز واقعا محشری یکی اینکه اگه سمت چیزی بری و بخوای دست بزنی تا می گم

لیلیا دددددددددددددددددد سسسس تتتتت  نمممممممممممیزنه دیگه بهش دست نمیزنی

لیلیا دددددددددددددددددههههه نننن نمیییییییییکنه دیگه نمیبری سمت دهنت یا اگرم برش داشته باشی تا منو میبینی پرتش می کنی وای خیلی بامزست دوتا دستاتم باز می کنی یعنی دیگه اون چیز توی دستت نیست

کلا بچه داری خیلی سخته مادر بودن راحت نیست می گن اگه می خوای ببینی قلبت داره بیرون از بدنت میتپه بچه دار شو.

ولی با همه اینا واقعا شیرینه امیدوارم هیچ زنی در آرزوی مادر شدن نمونه الهی امین

اینم چندتا عکس از کوچولوی من

لیلیا

مامان بده به من

لیلیا

هاپچههههههههههههههههه

لیلیالیلیا

بیا مامان بگیرش

لیلیا

لیلیا اینجا شبیه خرگوشش شده

لیلیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان تنها
5 مرداد 91 17:36
واي چقدر سخت منم از خدا ميخوام به كسايي كه ني ني ميخوان خدا ني ني سالم و صالح بده ماماناييم كه ني ني دارن خدا الهي حافظ فرشته هاشون باشه
خورشيد جونم ممنون از راهنماييت الان قصد بارداري ندارم دنبال يه دكتر خوب و بيمارستان خوبم


الهی یه نینی خوشگل بیاری هر وقت که دلت خواست
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 مرداد 91 14:57
سلام .وبلاگ قشنگی دارید ماشاله خیلی دخملتون نازه امیدوارم همیشه سالم وشادباشه خیلی ماجرای دردناکی گفتی عزیزم. دلم لرزید مادرشدن یک امتحان سخت وشیرین است ;دلواپسی هایم دوچندان شد خداراشکر !!



مرسی اناهیتا جووونم واقعا مادر بودن سخته
آناهیتا مامانیه آرمیتا
7 مرداد 91 14:17
ممنون عزیزم.خورشیدجون منم باافتخارلینکتون کردم
sepideh mamane parmin
7 مرداد 91 15:27
ey jonammmm khorshid. fekr kardam faghat man in delhore ha ro daram
manam hamash delam shoor mizane ye jooraei khol shodam

ishala khoda liliya joonamo barat sahih o salem negah dare


اره سپیده جونم خیلی بچه داری دل نگرانی داره
مامان یاشار
7 مرداد 91 18:14
وای خانومی چه دردناک. خدا خودش حافظ همه بچه ها باشه الهی. چه عکسای ملوسی از گل دخملی گذاشتی. آدم دلش میره ببوسینش


مرسی عزیزم
Amme Maryam
8 مرداد 91 22:37
fadat besham niniiiiiii.......
شیوا
9 مرداد 91 11:25
سلام عزیزم...همیشه این اتفاقا هست اما خدا خودش بچه ها خیلی دوست داره نگران نباش البته حق درای...مادر شدن یعنی همینا...خدا لیلیا جون همیشه حفظ کنه و سالم نگهش داره.... خیلی هم ناااااااااااااااااازه
مريم مامان آريا
10 مرداد 91 18:02
فقط بايد از خدا بخواهيم که نگه دار بچه هامون باشه
خدايا در پناه خودت مراقب بچه هامون باش


واقعا مریم جون خدا نگهدارشون باشه
سما مامان شاينا
10 مرداد 91 19:14
واى دلم گرفت،خيلى سخته خداى من قربونت برم كوچولوى دوست داشتنى زيبا مهربون،آفرين كه لجباز نيستى
مامان وندا
13 مرداد 91 3:43
واقعا خیلی سخته ، منم از نگرانی نه شب خواب دارم نه روز استراحت ، حتی گاهی اوقات از نگرانی آینده و سالم بودنش گریه میکنم ، و از وقتی مادر شدم قلب دردم بیشتر شده و همش بخاطر نگرانیه ایشالا که خدا به هر کی نی نی میده خودشم حفظش کنه و اونایی هم که ندارن بهشون بده لیلیای خوشگلمو هم ببوس خورشید جونم ، بووووس
ساجده
24 مرداد 91 18:20
می تونم بپرسم عروسکهای دخترتو از کجا خریدین؟


عزیزم بعضیاشونو از دبی آوردم
سحر
30 مرداد 91 16:53
وای من کاملا درکت میکنم خورشید جون......مادر شدن یعنی نگرانی...... جونم دخملت خیلی خواستنی و ناااااازه