تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

lilia my little angel

دندون کوچولوی سوم و چهارم

1391/6/11 18:46
نویسنده : خورشید
640 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره دندونای سوم و چهارم دخترم هم در اومد

البته الان 1 هفته است در اومده من وقت نکردم بیام بنویسم

خیلی با نمک شدی لیلیا با این 4 تا دندون الان دندونای نیشتم کم کم داره میزنه بیرون ایشالله که اذیت نشی

نمیدونم چرا چند روزه شیر کم می خوری؟

دیگه توی تخت و پارکتم نمی خوابی اخه نمی تونی راحت غلت بزنی همش بیدار میشی منم گذاشتمت پیش خودم البته شب چراغو خاموش می کنم خودت اینقدر غلت میزنی تا خوابت می بره

اینم عکس دندونای لیلیا

لیلیا

چند روز پیش بردیمت سرزمین عجایب با دایی بابک و مامان جون و بابا جون اینم عکساش

liliyaliliyaمهمهغشliliya

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان یاشار
12 شهریور 91 13:51
مبارک باشه. دیگه خانومی بزرگ شده حسابی. ایشالا همیشه به تفریح عزیزم


مرسی مامان یاشار جون
Amme Maryam
12 شهریور 91 18:59
dandoon moooooooooooshi I LOVE YOU.....
عسل و غزل
15 شهریور 91 18:45
عزیز موش موشی من الهی قربون دندونای صدفیت بشم من خاله جون
مامان وندا
16 شهریور 91 16:36
مبارکه نفس من مامانی به خاطر دندوناست که شیر نمی خوره......وندام همین طوره ......طفلی ها اذیت میشن
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 شهریور 91 2:14
مبارکه دندونات خوشگل خانومی پس بگوخوشگلیت به مامانی رفته
منیس مامان برسام
19 شهریور 91 22:13
لیلیا جونم عزیز دلم دیگه واسه خودت خانمی شدی ها
هزار ماشالا
مامان خورشید براش اسفند دود کن

چشم منیس جونم