تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

lilia my little angel

13 ماهگیت مبارک

1391/6/5 1:22
نویسنده : خورشید
715 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز 18 مرداد 1391

13 ماهه که با همیم

13ماهگیت مبارک کوچولوی نازم  امروز تولد بابا متین مهربونه تولدت مبارک بابا متین امروز 29 ساله شد

لیلیای عزیزم دیگه ایستادنو یاد گرفتی ولی با تکیه کردن به یک کمک دیگه لبه میز و مبلارو می گیریو وایمیستی اما میترسی که بشینی وقتی وایمیستی و خسته میشی صدا می کنی تا بیام بشونمت

تمام صفحهtvپر از جای دستای کوچولوت شده اخه میری لبه میز تلوزیونو می گیری و وایمیستی همونجا میزنی روی صفحه و tv نگاه می کنی پدر dvdو رسیورم در آوردی از بس دکمه هاشو می زنی

ما که نمیتونیم یه کانلو نگاه کنیم شما تند تند کانالارو عوض می کنی

به صدای زنگ sms و زنگ موبایل خیلی بامزه واکنش نشون میدی تا صداشو می شنوی اگه در حال خوابیدنم باشی لباتو غنچه می کنی و پشت سر هم تکرار می کنیMOH ...MOH.....MOH

خلاصه بگم که خیلی جیگر شدی خیلی

عاشق سگ و گربه و بچه وحمومی واسه اینا خیلی ذوق می کنی عزیزم

خیلی شیطونی خیلی ولی با ادب تا بگم لیلیا دست نمیزنه دیگه دست نمیزنی هر چی روی زمین باشه بر می داری میزاری توی دهنت مثل جوجه ها دونه جمع می کنی ولی تا ببینی دارم چپ چپ نگاهت می کنم از دهنت در میاری می گیری سمت من و می خندی....

جیگرتو بخورم ماه من

راستی مامان عصی رفت روزای اخر همش می خواستی بری بغلش الان عمه مریم مهربون ایرانه پیش تو

کلیم برات چیز اورده عمه بیتا هم اومده کلا ایران دستشون درد نکنه کلی برات چیز خریدن

دوست دارم به اندازه همه ستاره ها و دریاها و درختهاو همه قلبهایی که می تپهلیلیا

الهی که من قربون لپات بشم من گل من از حموم اومده

لیلیا

لیلیا وقتی حرصش می گیره لباش این شکلی میشه فدات بشم منلیلیا

اینجا دوربیو می خوای چون بهت نمیدم حرصت گرفته لباتو اینشکلی کردی فدات بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 مرداد 91 4:10
لیلیا خوشگله ۱۳ماهگیت مبارک ایشاله ۱۳۰ ساله، نه کمه ،۱۳۰۰ساله شی
راستی خورشیدجون تولدآرمیتاجان نزدیکه میخواستم بدونم تاج لیلیا جونو ازکجاخریدی ؟ رنگ دیگه ای هم داشت؟ ممنون.


اناهیتا جون من از موسسه اشنا که وسایلشو سفارش دادم گرفتم ولی شیرینی فروشیهام دارن
مامان وندا
17 مرداد 91 21:38
عزیزمی گل کوچولو تو هم مثل وندایی ، dvd و رسیور از دستتون آسایش ندارن جیگر جفتتون برم
atena
18 مرداد 91 11:02
aziiizam
مامان وندا
18 مرداد 91 14:56
هورااااااااااااااااااااا 13 ماهگیت مبارک فسقلیه نازم


مرسی صدفی جونم
سارا مامان تارا شیطون
18 مرداد 91 16:53
الهی قربون اون لبات برم دلم برات تنگ شده


منم همینطور
amme Maryam
19 مرداد 91 9:09
delam kheili tangeteh nini, baraye MOH goftanet, baraye dast zadanet, baraye naaz kardanet, baraye baghal kardanet, vay vay shirin asal....


مریمیییییییییییی ما هم دلمون خیلی برات تنگولیده
مامان رومینا
19 مرداد 91 11:58
ووووووووووووای خوشگلمون خوشگلتر شده با این حوله حمومشکارای با مزه شو تقریبا کاراش مثل رومیناست.وای وقتی میچسبه به تی وی حرصم میگیره میترسم چشاش ضعیف شه


قربونت بشم من
نگران نباش چشماشون فکر نکنم ضعیف بشه
مامان وندا
19 مرداد 91 16:35
مامانی لیلیا حرصش گرفته که زود به زود آپ نمیکنیییییییییییییییییییییییییییییییی


صدف جونم به خدا وقت نمی کنم
مامان ترانه
21 مرداد 91 21:56
سلام دوست گلم فردا جشن 100 روزگیه ترانه ی منه خوشحال میشم سر بزنید


قربونه ترانه خانومه خوشگل بشم من
مامان تنها
23 مرداد 91 17:24
13 ماهگیت مبارک دخمل با ادب و خوشگل و ملوس و با کلاس خودم عاشششقتمممممممممممم


مرسی خاله فاطیما جون
مريم مامان آريا
24 مرداد 91 13:02
سلام خوبيد؟
چندتا عکس آريا رو گذاشتم تو وبلاگش. دوست داشتين بياين ببينين
ممنون


ماشالله به اقا اریای گلم
سپیده
26 مرداد 91 11:11
سلام خانمی. ماشالله به دخملی نازت. اجازه هست عکسهای جشن دندونی و تولدش رو بنام خودتون تو وبلاگ "کودک من" بزارم؟ لطفا تو وبلاگم جواب بدید البته هر چی گشتم ندیدمشون


اره عزیزم بزار
سپیده
27 مرداد 91 14:27
سلام. ممنون خانمی. گذاشتم.
مامان وندا
29 مرداد 91 3:07
عید سعید فطر مبارک خورشید جون آرزو میکنم بهترینهارو از خداوند عیدی بگیرید در این روز زیبا برای منم دعا کنید
مامان رومینا
29 مرداد 91 20:23
عیدتون مبااااااااااارک