تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

lilia my little angel

معنی اسم لیلیا

1391/12/23 15:59
نویسنده : خورشید
14,135 بازدید
اشتراک گذاری

خوب امروز اومدم تا معنی اسمتو که باید خیلی پیش تر از اینها توی وبلاگت می نوشتمو بنویسم

امروز کلی سایتای خارجی رو گشتم و حالا نتیجشو می نویسم

لیلیا در اصل یه نام لاتینه lilia

لیلیا در زبان انگلیسی به معنی (جمع گل لیلیوم و لیلیان)نام گل و نور نوربخش و نور ماه و زیبا

در زبان روسی به معنای(پاک و خالص)

در زبان عبری به معنای(قسم به خدا)

الهی من قربونت بشم عزیزم البته من می خواستم اسمتو بزارم لیلیان ولی خوب ثبت احوال اجازه نداد و گفت نمیشه منم نون اخرشو حذف کردم و گذاشتم لیلیا از نظر خودم اسم خیلی قشنگیه امیدوارم که توام از این انتخاب راضی باشی عشق کوچولوی من

lilia

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نرگس مامان باران
25 اسفند 91 2:01
واقعا اسم قشنگیه خیلی تکه چه رژلبی هم زده خوشگل خانم ماشالا خیلی دوست داشتنیه راستی شما اکباتان هستید فک کنم نزدیکیم ما میدان نور میشینیم
مامان فرشته کوچولو
25 اسفند 91 14:42
وای ی ی ی ی ی ی ی ی لباشو چه رژی زده دخمل قرتی
amme Maryam
27 اسفند 91 0:50
fadaye oon labat besham mannnnnnnn.
مرجان مامان آران
27 اسفند 91 21:58
خیلیییییی اسم قشنگ و شیکیه خیلیییییییی بهش میاد ایشالا همیشه شاد باشیدددد قربون لبای خوشگلت
مامان یاشار
28 اسفند 91 15:52
معنی اسمش هم مثل خودش زیباست. سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم
مامان فرشته کوچولو
29 اسفند 91 23:19
لیلیا ی عزیزم دومین بهار زندگیت مبارک الهی که همیشه لبات خندون باشه گلم
مرجان مامان آران
29 اسفند 91 23:36
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم پیشاپیش سال نو مبارک
نرگس مامان باران
3 فروردین 92 15:12
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
10 فروردین 92 18:51
سلام خانمی. سال نو مبارک
Ammeh Maryam
15 فروردین 92 10:23
aks mikhaym akssss akss aksss
مائده(ني ني بوس)
22 فروردین 92 23:35
خوشگل خاااااانم
پرهام ومامانش
18 اردیبهشت 92 16:15
_ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___