تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

lilia my little angel

20 ماهگیت مبارک باشه نفس من

1391/12/23 16:02
نویسنده : خورشید
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مهربونم

20 ماهگیت مبارک ایشالله تولد 20 سالگیت عزیز دلم

خیلی خانوم شدی خیلی بزرگ شدی قدرت درک کردنت خیلی زیاد شده

کم کم داری کلمه ها رو البته همون طور که خودت میتونی به زبون خودت می گی

گاقو=چاقو

کاکو=کاهو

هاچ یا هارچ =قارچ (که البته عاشقشی اونم از نوع سرخ شدش)

گاگین یا نانین=ماشین

نَنین=نسرین

ددی یا باباجی=بابا جون

مامانی=مامان

گیچی=قیچی

دودو=جوجو

کلاغ=قا قا یا گا گار(یعنی تا کلاغ میبینی یا صداشم می شنوی شروع می کنی به گار گار کردن)

دیب دیب=سیب یا سیب زمینی

بوگو بِلی=پاپ کرن

دفش=کفش

کات=کارت عابر بانک(عاشقشی کافیه از جلوی دستگاه عابر بانک رد شیم تا شروع کنی بگی کات کات )

میری لباسای منو برمیداری می کشی روی سرت ومی گی بریم دد تا می خوایم بریم بیرون کفشای منو میاری بهم میدی

دیروز بردمت سها عکس گرفتیم حالا عکسا حاضر شد میام میزارم

اینم عکسای دخترم که داره با ملافه تاب تاب عباسی می کنه بیچاره ددی و مامان میتا این کاره هر روزشونه

liliyaliliya

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرجان مامان آران
20 اسفند 91 13:35
20 ماهگیت مبارک خوشگلممممممممم قربونت برم با این حرف زدنت
amme Maryam
22 اسفند 91 2:47
ghorbooneh oon ghiafeh shirinet besham mannnn......
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 اسفند 91 2:52
20ماهگیت مبارک ایشالا ۱۲۰ ساله شی لیلیاخوشگل چه دیکشنری داری عزیییزم
نرگس مامان باران
23 اسفند 91 10:44
من و همسرم هم بعضی روزا که بارانو پارک نبریم باید اینکارو بکنیم
راستی لیلیا جونم هم مثل باران عاشق پستونکه اونم از نوع اونت
نمیدونم چه جوری این وابستگی رو کم کنم


نرگس جون بزار پستونک بخوره چرا می خوای ازش بگیری من خودم تا 6 سالگی پستونک خوردم دختر منم خیلی وابستس ولی به خدا خیلی به بچه ارامش میده
مامان فرشته کوچولو
25 اسفند 91 14:39
20 ماهگیت مبارک جیگرتو بخورم که انقد شیرین حرف میزنی