تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

lilia my little angel

اولین عید

1391/1/2 22:02
نویسنده : خورشید
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

لیلیا دختر نازم کوچولوی خوشگلم امسال اولین سال نویی که در کنار مایی.

خدایا شکرت بهترین نوروز من امسال بود چون بهترین هدیه رو خداوند به من داد.

کوچولوی من امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشی.

آرزو می کنم همیشه  شاد و خوشبخت باشی.

قول می دم مادر خوبی باشم.

کوچولوی مهربون وقتی خودتو واسم لوس می کنی و سرتو می زاری روی پاهام و دستام و شونم قشنگترین حس دنیارو بهم هدیه می کنی.

نمی دونی چقدر لذت می برم وقتی بغلت می کنم.

خدایا امیدوارم این لذت و همه تجربه کنن.

خدایا امیدوارم همه نی نی ها سالم و سلامت در کنار خانواده هاشون به بهترین آرزو ها برسن.

خدیا دعا می کنم که توی این سال جدید همه مریضا شفا پیدا کنن.

همه در کنار هم شاد و خندان باشن.

ای خدا کمک کن همیشه زیر سایه رحمت تو با سعادت زندگی کنیم.

خدایا گناهان ما رو ببخش.

خدایا دوستت داریم و دوستمان بدار.

عکس لیلیا کوچولو با باباییش نوروز 91

اولین عیداولین عیداولین عید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پارســـــــــــــــا
5 فروردین 91 11:18
چه دعاهای قشنگی کردید ، آمیـــــــــن الهی فداش شم این دختر چقدر خوشگله 2 باره عیدتون مبارک چه سفره هفت سین خوشگلی دختر خوشگلمو ببوسید
نجمه مامان آوا
5 فروردین 91 19:13
لیلیا جونم عیدت مبارک ایشالا سال خیلی خوبی درکنار مامانی و بابایی داشته باشی
بیتا
6 فروردین 91 13:47
فدات بشم من خوشگلم اولین عیدت مبارک
amme khanoom
6 فروردین 91 15:07
فدات بشم لیلیا جونم عیدت مبارک باشه عشقم.
عسل و غزل
15 فروردین 91 3:36
این دخمل بلا چقد شبیه باباییشه خدا هر دوشون رو برات حفظ کنه