تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

lilia my little angel

بدون عنوان

1391/5/31 20:11
نویسنده : خورشید
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دختر نازم خیلی بانمک شدی خیلی کلی دل همرو میبری

یکی از کارای جدیدت اینه که تا می گم دست نمیزنه انگشت اشارتو می گیری جلوی صورتت و به چپ و راست تکون میدی یعنی نه

دومیش اینکه اهنگ بعد از نسترن فرشید امین رو می خونی به این صورت :اهنگشو با حرف م با فتحه پشت هم می خونی م م م م ممممممممممم

عشق من دیگه پاهای کوچولوت قوی شدن کم کم فکر کنم میخوای بدون کمک وایسی

هر جا که میریم به همه بوس میدی به هیچی دست نمیزنی کلی دلبری می کنی از بس خوش اخلاقی

زندگی من با تو معنی میگیره

14 مرداد تولد بابا متین بود 28 مردادم تولد خودم بودم نتونستم بیام اینجا بنویسم

الانم بابا متین رفته دبی واسه کارای اقامتش

خاله شهرم پیشمونه کلی زحمتتو میکشه

دیروز سومین قرمه سبزی زندگیمو درست کردم به لطف وجود تو اشپزی هم یاد گرفتم

راستی خیلی به مامان میتا وابسته شدی عشق من

شاید ماهم بریم دبی پیشه مامان عصی جونو عمه مریم مهربون عمه بیتا هم که اومد ایران زندگی کنه

یکی از کارایی که می کنی من عاشقشم اینه که صبها بیدار که میشی  توی تختت صبر می کنی تا منم بیدار بشم چند دقیقه یه بارم صدام می کنی اگرم بقل دسته خودم خوابیده باشی که میزنی روی صورتم تا بیدار بشم

وای تو خیلی خوبی خیلی

راستی خودم موهاتو کوتاه کردم چتریاتو اخه خیلی بلند شده بود میرفت توی چشمت اینم عکسش

لیلیا

لیلیا

لیلیالیلیا

خواهش می کنم بغض نکنلیلیا

اینجام داری می گی moh یعنی موبایل

لیلیا

دیگه خانوم شدی هر چی بهت میگم می فهمی فقط نمیتونی جونبمو بدی ولی با کارات جوابمو میدی

لیلیا موبایلو بده برات اهنگ بزارم

لیلیا بشین

لیلیا بدو بیا بریم دد تندی میای

لیلیا بوووسس    دهنتو باز می کنی

لیلیا دست نزن    انگشت اشارتو تکون میدی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان وندا
1 شهریور 91 17:13
عشق من دوست دارم بوووووووووووووووس خورشید جون تولدت مبارک.......تولد همسری هم مبارک.......همیشه شاد باشید
خاله سارا
1 شهریور 91 18:21
قربونت بره خاله با این موهای نازت
عسل و غزل
2 شهریور 91 3:08
خیلی دخمل ماهی داری عاشقشم ببوسش
مامان رومینا
2 شهریور 91 12:26
تو رو خدا نگاه موهای درهمش کن.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 شهریور 91 15:12
آفرین گل دخترخوشگل کارات شبیهه آرمیتاجونه اماخوش اخلاقیت نه
همیشه شادباشید


مرسی انا جونم
مامان پرنیا
2 شهریور 91 22:04
سلام عزیز مرسی که جوابمو دادی .آخه من رفتم تو وبلاگش جشن دندونی شماره 2 رو زده بود بدون محصول شما چطوری سفارش دادی ؟می شه راهنماییم کنی ...یه دنیا ممنون می شم
مامان تنها
4 شهریور 91 17:01
تولدتون مبارک الهی همیشه سایتون بالای سر لیلیا جون باشه
Sepi mamane parmin
5 شهریور 91 2:17
Ey junam liliya
Asheghe dokhtare ba shakhsiyatetam ke enghadr moadabe
Khorshid in axa mizari miyam gazesh migirams


فدات بشم سپی جونننم
مامان پرنیا
5 شهریور 91 13:25
سلام خانمی هر موقع وقت کردی جوابم بده مرسی
Amme Maryam
7 شهریور 91 14:02
joooooooooooooooooooone delam. didi nayoomadin o mano ghaal gozashtinnnn. man chikar konam delam baratoon tang mishe akheh....

عمه مریم مام دلمون برات تنگولیدهههههه
مامان تنها
8 شهریور 91 23:54
وای الهییییی چرا موهات اینجوری شده دخمل مامان خورشید چرا موهای دخملمون و اینجوری کردی همون جوری خوب بود که عزیزززمممم


خاله فاطیما اخه موهاش می رفت توی چشمش
سما مامان شاينا
16 شهریور 91 14:16
مبارك باشه خوشگل خانوم تولد مامانى مهربون و بباييت،ايشالا سايشون هميشه بالاسرت باشه و مامانى برات تند تند قرمه سبزى درست كنه